neděle 20. března 2016

MONTH IN PICTURES


Krásnou neděli!
Právě jsem zjistila, že poslední článek jsem napsala přesně před měsícem. Poslední týdny se točily hlavně kolem bakalářky a tak už jsem ale vůbec neměla náladu něco psát. Ale konečně přišla ta chvíle kdy můžu říct - HOTOVO! :)
Dnes mám pro vás takový random month in pictures...vy co mě sledujete na Instagram nejspíš tušíte, co se u mě poslední týdny děje, vy co ne, tady to máte :)
Snad zase bude chvilka času a přibudou nějaké nové recepty!

//

Have a nice Sunday!
I just realized, it is exactly one month since my last post. Past weeks were mainly about finishing my bachelor thesis and I wasn't in mood of writing anything else. But not, finally I can say - DONE! :)
Today I have for you my random month in pictures...those who follow me on Instagram already know what is going on, those who do not, here you have it :)
Hope that soon I will add some new recipes!


Cheesecake time...


Můj oblíbený Herbivore :)
Šufánka taky musím pochválit

My favorite focaccia 
Spring vibes
Má první pavlova


Lemon&Levander cake



Spring or winter...crazy weather! (One day difference!!)
Break in Italy :)


Oh, take me back!
Bakalářka i v Itálii..Thesis even in Italy
Continuing back home
Healthy lunch and my fav magazine!
IKEA rules..
Acai bowl v Herbivoru
První řeřicha a domácí celozrnný chleba // First radishsprouts and homemade wholegrain bread




Mějte se krásně! :) 
// 
Have a nice day! :)


Žádné komentáře:

Okomentovat