sobota 20. února 2016

DRESDEN HAUL



Před dvěma týdny jsem s mamkou navštívila Drážďany, jak jste již mohli vidět v předchozím článku:)
Slibovala jsem Vám i menší ukázku toho, co se mi podařilo sehnat, tak tady to máte!
Článek už jsem chtěla napsat vážně dávno, ale s psaním bakalářky už nezbývá moc energie pro psaní, tak se omlouvám! Už jen necelý měsíc a budu odevzdávat...Takže konec prokrastinace! 
Jdu zase pokračovat s psaním a Vy se zatím můžete pokochat  a inspirovat mým Drážďanským nápupem!:)

//

Two weeks ago I visited Dresden with my mom as you could have already seen in previous post :)
I promised to show you what I have bought.. so here it is!
I wanted to make this post for a long time but as Im writing my final thesis Im really tired of writing, sorry about that! Less than one month to go...Procrastination is over! Im going to continue writing and you can enjoy and get inspired from this little Dresden haul now! :)


Tu láhev jsem prostě musela mít! :D / I just had to had this bottle!
Primark jsme nemohly vynechat, ale jak jsem psala v minulém článku, já si v něm vyberu spíše takové "cetky".
//
We couldn't miss Primark..but as I said in previous post, I mostly buy just those little things there.
Naprosto úžasná koupě! Měkoučká, hebká dečka..krásně se v ní čte a smozřejmě fotí :D
//
Absolutely awesome purchase! Such a soft blanket..just to bundle up with book and of course perfect background for shooting! :D
Konečně jsem sehnala svetrový rolák! Jak dlouho jsem ho sháněla, jediné oblečení z Primarku :)
//
Finally have found turtleneck sweater! How long I've been searching for it, the only clothes I have bought in Primark :)

To je to o čem Primark je! // This is what Primark is about! :)

DM
Vanilka je moje  // I love vanilla❤️
Všude vychvalovaná maska, tak jsem zvědavá! :) // Everywhere recomended mask, Im curious! :) 
Zatím se seznamujeme, ale už tomu začínám přicházet na kloub :) // Still learning but Im getting there :)
Konečně jsem si vybrala novou peněženku dle mých představ! / Finally I found my new wallet! (Salamander)

Kiko je moje srdcovka, nicméně to Drážďanské mě trochu zklamalo...v porovnání s těmi co znám je maličkaté, ale i tak jsem doplnila zásoby mé oblíbené tužky a přibyla i jedna rtěnka do sbírky :)
//
I love Kiko nevertheless the one in Dresden disappointed me a bit..in comparison to those I know is really tiny..but still I restock my fav eye pencil more one lipstick to my collection :)
Čoko nesměla chybět // Chocolate cannot be missing :)

* Dodatečná poznámka k nákupu: Oblečení už si v Primarku asi nekoupím! To co provedl tento svetr, k tomu nemám slov...Během praní se téměř rozpadl! Nejen, že téměř zničil novou pračku, rozuměj- "pucky" byly všude a mamčina mikina praná ve stejné dávce byla na vyhoz, stejně jako svetr, který skončil v koši hned po praní. Takže nákup za všechny peníze! :D 

Žádné komentáře:

Okomentovat