neděle 24. ledna 2016

WEEK IN PICTURES




Zkouškové je za mnou! Volejte sláva a tři dny se radujte!!! :D
No...radovala jsem se pár minut, než mi došlo, kolik mě toho tenhle semestr čeká. Času na odpočinek není mnoho, bakalářka čeká a sama se ne a ne napsat (velice překvapivě!).
První týdny tohoto měsíce jsem nevěděla kam dřív skočit..zkouškové, práce, no bylo toho zkrátka hodně a na blog nezbýval moc čas.
To se teď ale zase změní, alespoň se o to budu snažit jak jen to půjde. :)
Opět jsem nashromáždila nějaké fotky (převážně jídla - jak taky jinak!), tak dnes pro Vás mám takový menší week in pictures.
Pečení a vaření už mi vážně chybělo a tak se tento víkend nesl ve znamení lívanečků, smoothies a mých prvních domácích housek!!!

//

Exam period is over! Finally!!!
Well..I was celebrating few minutes when I realized that the next semester gonna be tough. There is not much time to have a rest, bachelor thesis is waiting..it does not want to write itself (surprisingly!)
First weeks of this month I didn't know what to do first..exams, work..well a lot of stuff to do so I didn't have that much time for blog.
But it will change now, at least I will try to do my best. :)
Again I gathered some pics (mainly food - what else!), so today I have for you a little week in pictures.
I was missing baking and cooking a lot so first "after-exams-weekend" was full of pancakes, smoothies and my first homemade "czech buns" called housky!!!


My favorite AVOCADO BREAD!


Pancakes with cinnamon



Those weekends walk in forrest...:)


Housky in progress...

Such a nice Sunday breakfast!

Smoothie time.

Jsem milovník snídaní / brunchů všeho druhu a tak pro Vás chystám menší sérii 
#BREAKFAST TIME. Máte se na co těšit! :)

//

I'm breakfast / brunch lover so I'm planning little serie of #BREAKFAST TIME.
Stay tuned! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat