pondělí 4. ledna 2016

VIENNA 2. part


Šťastný nový rok! Ten čas ale letí...A zkouškové je opět tu. Už mám dnes za sebou první zkoušku a ještě čtyři jsou předemnou. V rámci menší prokrastinace jsem pro Vás konečně doupravila druhou část výletu do Vídně! :) Tak tady to je..a já jdu pokračovat v učení..a nebo taky ne :D
Tento půlrok pro mne bude zatím nevytíženější,... bakalářská práce, státnice. Ale já věřím, že i přes to všechno budu mít na blog čas a budu Vám přinášet i nadále další články ať už cestovatelské nebo spíše receptové. Uvidíme, mám alespoň takové předsevzetí :)

...
Neděle byla stejně nabitým dnem jako sobota. Ráno jsme vyrazily ke stavbě Gasometer, která kdysi bývala plynojemem. Nyní je uvnitř moderně přestavěna v nákupní centrum, kolej apod., ale svůj vzhled zvenčí si zachovala.




Poté jsme jely do galerie Albertina, dále na známe 'barevné' domy Hundertwaserhaus, cestou jsme šly kolem zajímavého obchůdku se svítidly, která byla vyrobena z platíček od léků nebo pet flašek, bohužel byla neděle a tak jsme nemohly nakouknout jaké další poklady se skrývaly uvnitř.












Další zastávkou byl Belveder, ale už nás tak bolely nohy, že jsme se nemohly dočkat, až si konečně sedneme! :D




Odpoledne došlo na vysněný Sachr, byl dobrý, ale straašně sytý! Popravdě jsem asi čekala něco trochu jiného, takže co se dobrot ochutnaných týče, nejvíce mi ve Vídni chutnal Apfelstrudel :)






Přeslazené jsme se vydaly do Prateru, zábavního parku a večer ochutnaly svařák a punč z roztomilého hrnečku ve tvaru botičky na vánočním trhu na Stefansplatz. Zpět do hotelu jsme se vrátily procházkou, při které jsme se ještě naposledy zastavily na obrovských adventních trzích u radnice.









Pondělí bylo naším posledním dnem, a jelikož jsme měli většinu památek prochozených, nechaly jsme pondělí dnem nakupovacím. :) Jely jsme do, od centra vzdálenějšího, nákupního centra, kde jsme vzaly Primark útokem :D 
Asi to všichni znáte, všude davy lidí a trošku ''hrabárna'', ale kdo hledá najde a já si mimo jiných cetek v podobě gumiček, skřipečků,...přivezla taky skvělou huňatou šálu :) 

 Tak to byl náš poslední den, večer už na nás čekal zase autobus a nám nezbývalo než se vrátit domů. :)
Za většinu fotek děkuji  Káje, která sebou měla zrcadlovku!! ;)




Tak kdy a kam se podíváme příště? Míst na mém ''To Go'' listu je spousta, tak ještě najít ten čas... :)

Mějte se krásně a hodně úspěchů Vám všem, pro které je leden také měsícem zkouškového!




Žádné komentáře:

Okomentovat