neděle 11. října 2015

VALENCIA (PHOTO) DIARIES #17


Červen byl ve znamení návštěv, klasicky se všichni rozhodli navštívit mě na úplný konec mého erasmu, tudíž to znamenalo jediné...nespočetněkrát se procházet po Valencii, jíst Paellu, churros, pít horchatu a samozřejmě nevynechat La Más Bonitu! Ale to mi ani v nejmenším nevadilo, naopak! Běhěm celého semestru jsem si říkala, že mám spoustu času a prd! Uteklo to jako voda a tak jsem v červnu, kdy jsem měla již volno od školy vše doháněla..některé místa jsem navštívila už po sté, ale některá zákoutí jsem objevil až v samotném závěru!!!

//

June was full of visits! Everyone decided to visit me in the very end of my erasmus so that meant the only thing...going all over again around Valencia, eating paella and churros, drink horchata and of course visit La Más Bonita! But it didn't bored me at all! Actually the opposite! During the whole semester I was saying to myself I have plenty of time and the..ouuu! Not at all! The semester passes sooo faaast!
I was catching up everything the last weeks when I was free from school..some places I visitied after hundred times but some hidden once I discovered in the very end!!!


































Za červen jsem musela přibrat tak milion kilo! :D Zkrátka užívání si posledních týdnů na maximum po všech stránkách..ale musela jsem taky nachodit hodně kilometrů po všech těch procházkách městem, tak to to snad alespoň trošku kompenzovalo..haha
//
During July I had to gain like milion kg!:D Just enjoying last weeks for maximum in all aspects..but I had to walk also a lot of kilometres after all these city tours so that might have compense eating a bit..haha

Žádné komentáře:

Okomentovat