neděle 11. října 2015

VALENCIA (PHOTO) DIARIES #11 ...Málaga




ROADTRIP TO ANDALUCÍA #3



Třetí zastávkou se stala Málaga. Nevím čím to, ale pro toto město jsem se tolik nenadchla, nevím zda jsou mé vzpomínky také ovlivněny tím, že jsem téměř po celý náš roadtrip měla virózu a v Málaze mi nebylo dvakrát nejlépe a počasí nám celé dva dny také zrovna nepřálo. Celkově na mě Málaga působila hodně turisticky a co jsem tak slyšela od více lidí, nejsem jediná kdo má takový pocit. Historické centrum jsem prošly za odpoledne a víc už moc nebylo co dělat, ale neříkám, že v Málaze není co k vidění, například palác Alcazaba byl moc pěkný.

Přináším Vám tedy pár fotek z naší třetí zastávky, tentokrát bohužel bez sluníčka, ale co se dá dělat, ani ve Španělsku nemáme 365 slunečních dní v roce...

//

Our third stop was Málaga. I dont't know why but I wasn't that impressed by this city, maybe I was a bit infuenced by flue I had during the trip and also the weather wasn't the best this two days. In general Málaga seemed to me a lot like a tourist destination and I heard this opinion from more people so Im not the only one who had this feeling.
We saw the historical center in one afternoon and then there wasn't much more to see but I'm not saying there's nothing to see, for example palace Alcazaba was really nice.
This time I will not share that much pictures as from the first stops, this time without sun but what can we do, neighter in Spain we don't have 365 sunny days per year...











Next time Granada!


Žádné komentáře:

Okomentovat