sobota 5. září 2015

FOOD PARADE 2015



Tento víkend se v zahradách Trojského zámečku v Praze koná již 5. ročník Foodparade. Na mě se usmálo štěstí v instagramové soutěži a vyhrála jsem tak dvě vstupenky. Festival plný jídla a pití jsem si přišla užít se svou kamarádkou a můžu říct, že se akce krásně vydařila!

//

This weekend there is a 5. Foodparade in gardens of Troja castle in Prague. I was so lucky and won two tickets in instagram contest. I came to enjoy this festival full of food&drinks with my friend and I have to say it was a perfect event!
(Im sorry but this post I'm not going to translate to english this time...but still you can go through all these pictures and if there would be a request I'll translate it for you :) )



Počasí zn. ideál! :) Žádné tropy ani déšť, příjemných 20°C, prostě naprosto ideální počasí na takovou akci. Celý den se náramně vydařil, jen začátek mohl být trochu lepší. Doprava na akci poněkud zkolabovala, cesta autobusem, která by měla trvat tak 6 minut, trvala snad přes půl hodiny poskakováním v koloně už od samého začátku (zřejmě se všichni rozhodli jet na festival a do Zoo zároveň). O tom, jak byl autobus 'narvaný' k prasknutí ani nemluvě, vystoupily jsme tak asi o 3 zastávky dříve a došly to již radši pěšky. To byla ale jediná nepříjemnost celého dne, poté už probíhalo vše hladce :)
(Pokud čtete tento článek ještě v sobotu večer a pojedete na festival zítra, doporučuji zvolit jinou cestu než autobusem/autem z Holešovic)


První zastávkou byl stánek restaurace 'La Gare'. Neodolala jsem této pistáciové makronce, která se na mě ve výloze usmívala :)






U stejného stánku jsem neodolala ještě mušlím se zeleninou, timiánem a bílým vínem s francouzskou bagetou. 
Pokud máte rádi francouzskou kuchyni, můžete navštívit jejich restauraci v Praze a to na adrese:
V celnici 3, Praha 1 www.lagare.cz



U stánku My Raw Café bylo také rušno. Již delší dobu se chci zastavit v jejich kavárně v centru,ale zatím mi to bohužel nevyšlo a tak jsem neodolala ochutnat jejich raw koláče právě nyní! :)




Výborné Angelato! Už od té doby co jsem se vrátila ze Španělska jsem chtěla ochutnat nějaké netradiční příchutě, doposud jsem neměla štěstí, protože byla ve výběru klasika, ale dnes jsem se dočkala! :D Nakonec vyhrál mák se švestkou a slaný karamel a jedním slovem PECKA! :) Jak to máte se zmrzlinami vy? Jaké netradiční příchutě jste už vyzkoušeli? :)


Nádherně vypadající Blue Burger od 'Le Burger' se do mě už nevešel, ale další kamarád neodolal. Pokud jste zavřeli oči nad asi nejdelší frontou celého festivalu, čekal Vás na konci půlhodinového čekání tenhle krasavec! Dle slov mého kamaráda ale kvalita použitých surovin a preciznost přípravy následně odpovídala. Ze spokojených výrazů lidí stojících okolo usuzuji, že i ostatní varianty burgrů rozhodně stáli za to! :) 
Pokud se Vám u této fotky sbíhají sliny stejně jako mě, můžete je navštívit v Praze na adrese:
Nádražní 300/100, Praha 5 www.le-burger.cz 





Nemohla chybět ani zastávka na kafe. Výborné cappuccino od Doubleshot nezklamalo! :) Vychutnali jsme si ho s raw dorty od 'My Raw Café'
Víte o tom, že Doubleshot má již 3 své kavárny v Praze? Můj šálek kávy, Alza café a nově také kavárnu Místo, kterou musím (jako asi tisíc dalších podniků :D ) co nejdříve navštívit!!!

Můj letos první burčák :)





Stánek Food Story byl také plný dobrot. Já se nakonec nechala zlákat chlebíčkem s hummusem.
Jejich pobočku naleznete na adrese: Dlouhá 14, Praha 1 www.foodstory.cz


Sobotní den jsem si tedy krásně užila, ochutnávala a fotila jako o závod, no není tohle sen foodbloggera? :) Teď abych šla tak každý den běhat, abych všechny ty dobroty spálila :D 
Doufám, že se Vám článek líbil a třeba Vás inspiruje pokud se na festival zítra chystáte nebo Vás zlákal natolik aby jste si na Foodparade zítra udělali čas :)


Have a great weekend and Just Be Bonita ❤

Lucy

Žádné komentáře:

Okomentovat