neděle 9. srpna 2015

MONTH IN PICTURES


Už je to přes měsíc, co jsem se vrátila z Valencie. To to ale letí! Za tu dobu se mi nashromáždila v telefonu spousta fotek (hlavně jídla :D) a ty nejlepší jsem pro Vás vybrala právě do dnešního příspěvku. :)
It's been more then a month Im back from Valencia. How fast the time flies! During this time I took a lot of pictures (mostly food :D) and the best ones you can see in today's post. :)


První snídaně doma - palačinky s karamelizovaným banánem ~ My first breakfast back home - pancakes with caramelized banana
Rodinná véča po návratu z Valencie ~ Family dinner after my return from Valencia, Italian foood! ❤
Miluji ovesné kaše! ~ Oatmeal lover! 

Má první návštěva Delmartu a spokojenost :) ~ My first visit in Delmart and perfect :)


Domácí marmelády..už jsme rozšířili zásoby o meruňkové a brzy budou broskvové :) ~ Home made jams..we also made apricot ones and soon peach will be there too.
Byla jsem s kamarádkou na Colours of Ostrava:) ~ I was with my friend on music festival Colours of Ostrava

Banana & Mango smothie bowl
No není Praha krásná? ~ Isn't t Prague just beautiful?
Svíčková! Eating typical czech meal with my english friend :)
Výborné špagety s krevetami!! ~ Delicious spaghetti with praws!!
Domací burgry, houstička už bohužel ne, příště! ~ Homemade burgers, buns unluckily not, next time!  



Banana & Mango icecream ❤ 

Ve Španělsku jsem si zamilovala hummus, tak jsem se pustila do přípravy doma a jednoduše  MŇAM!
In Valencia I fell in love with hummus so I decided to try to make it at home and simply YUMMY!
První návštěva La Boheme Café, výborná káva i zákusek a moc milá obsluha :) ~ First visit in La Boheme Cafe, really good coffee, cake and really nice service :) 


Guacamole, moje závislost ~ my addiction ❤
Tentokrát kafčo s mamkou v Café Ebel ~ This time coffee break with mom in Café Ebel :)
Breakfastlover?! Pro mě nejdůležitější jídlo dne! ~ For me the most important meal of the day!
Salát z červené čočky a holčičí večer u filmu:) ~ Red lentil salad and girls evening with movie:)
Zkusila jsem Chia pudding, neztuhl úplně, ale chutnal skvělě.~ I tried Chia pudding, it didn't get the right consistency but it tasted really good.  
Koněčně už mám také tu 'správou' sklenici na smoothie :D Tento ranní je ze zmrazených banánů, jahod a malin a troškou mandlového mléka ❤ ~ Finally I bought the 'right'glass for smoothies :D This morning one is made from frozen bananas, strawberries and raspberries and little bit of almond milk ❤

Na závěr, dnešní návštěva PURO  Gelato u Náplavky. Jak jinak se v těch parnech ochladit než skvělou italskou zmrzlinou?!:))
At the end today's visit to PURO Gelato, how else survive these hot days than with delicious italian icecream?! :))


Užijte si zbytek víkendu a hezký start do nového týdne. ~ Enjoy the end of weekend and start the new week nice. 

STAY TUNED and Just Be BONITA


Lucy





2 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Časem přidám i některé recepty z tohoto článku, tak si budeš moci udělat doma :))

      Vymazat